התקשרו עכשיו

חברת הסעות בירושלים

אם אתם מחפשים חברת הסעות בירושלים – מסיעי כל גיל לשירותכם.

חייגו עכשיו 03-6197717 ואנחנו כבר בדרך אליכם!

נסיעות לכל חלקי הארץ

מסיעי כלגיל הינה חברת הסעות בירושלים המספקת שירותי הסעה לכל חלקי הארץ. השירות המקיף כולל את כל סוגי הנסיעות:

  • הסעת עובדים ותלמידים
  • הסעות מיוחדות לציבור הדתי
  • נסיעות לנופשונים
  • הסעת תיירים לטיולים ברחבי הארץ
  • שירותי הסעה לקבוצות מאורגנות
  • השכרת אוטובוסים ומיניבוסים לטיולים ולאירועים
  • ועוד

בטיחות לאורך כל הדרך

כל שירותי החברה ניתנים על ידי נהגים מוסמכים ומנוסים, העובדים בתחום שנים רבות ומכירים את כבישי הארץ ושביליה לאורכם ולרוחבם. אנו שמים דגש מיוחד על בטיחות הרכבים ודואגים לבדיקה מקיפה המתבצעת על ידי קצין בטיחות בתעבורה באופן שוטף. כמוכן, כל נהג נדרש לבצע בדיקה של הרכב בטרם כל יציאה לנסיעה, כך שאנחנו עושים הכול כדי שאתם תהיו בטוחים.

חברת הסעות בירושלים – שלכם ובשבילכם

כחברה הפועלת בתחום כבר עשרות שנים, אנו ערוכים לספק כל שירותי הסעה שתצטרכו. בין אם אתםזקוקים למיניבוס להסעה של קבוצה קטנה של אנשים או למספר אוטובוסים שיסעו זה אחר זה בשיירה; בין אם אתם צריכים שירותים קבועים של הסעת עובדים או תלמידים או שירותי הסעה עבור תיירים – אנחנו נדאג לספק לכם הן את כלי הרכב המתאים, הן את הנהג המקצועי והאדיב וכמובן את העמידה בלוחות הזמנים המאפיינת את השירות שלנו והן אתהמחירים הנוחים.

הרבה מאוד לקוחות מרוצים

ברבות השנים סיפקנו שירות להרבה מאוד גופים, עסקים ומוסדות, כמו גם ללקוחות פרטיים רבים, אשר שבו להיעזר בשירותינו בכל פעם שנזקקו לשירותיה של חברת הסעות בירושלים.

אם גם אתם רוצים לקבל שירותי הסעה כמו ששירותים כאלה צריכים להיות – ברכבים ממוזגים ומרווחים, בסטנדרטים גבוהים של נוחות ובטיחות ותוך עמידה מדויקת בלוחות הזמנים –צוות הנהגים שלנו ערוך ומוכן לעמוד לשירותכם.

הסעות בירושלים

מתכננים בר מצווה בכותל המערבי? רוצים לקחת את המשפחה לטיול בעיר דוד? חייגו 03-6197717, ותאמו הסעות בירושלים עם מסיעי כל גיל בע"מ.

חברת מסיעי כל גיל בע"מ מספקת שירותי הסעות וטיולים בצי רכבים מפוארים. החברה מחזיקה בכל אישורי הבטיחות הנדרשים, מעסיקה נהגים מוסמכים בלבד ומקפידה על הוראות הבטיחות. בנוסף, החברה מציעה את שירותיה עבור לקוחות פרטיים, מוסדות, חברות וארגונים. שירותי ההסעות העיקריים של החברה ניתנים ברחבי הארץ, ומתאימים לעובדים, תלמידים, קבוצות ספורט, בעלי מוגבלויות והציבור הדתי.

היתרון של חברתנו הוא תיאום שירות הסעות על פי צרכי הלקוח. דרכנו ניתן להזמין הסעות בירושלים במחיר משתלם ותוך עמידה בלוח זמנים מוקפד. לנו יש את היכולת, הניסיון לשירות מוצלח ולשביעות הרצון של הלקוח.

מדוע כדאי להזמין שירות הסעות בירושלים?

כל מי שמעוניין לטייל בירושלים חייב להכיר את היתרונות של שירות הסעות:

  1. נוחות – קל יותר להגיע לירושלים בצורה מרוכזת עם אוטובוס או מיניבוס, מאשר לסבול מתחבורה ציבורית מסורבלת או לשלם הון תועפות על מוניות ספיישל.
  2. בטיחות – הנהגים של חברת הסעות מכירים את ירושלים, ויכולים לבצע נסיעות קצרות וארוכות.
  3. תנאים – חברת הסעות שומרת על אבזור ברמה גבוהה של כלי התחבורה שלנו. בחברות אלו ניתן ליהנות ממושבים מרופדים, מרווח עבור הרגליים, תאי מטען גדולים, מערכות מיזוג ומולטימדיה ועוד.
אוטובוסים | חברת הסעות

שירות הסעות בירושלים לתיירים

תיירים המגיעים לירושלים משתמשים בשירותי הסעות על בסיס יומי, אולם ניתן לראות ביקוש עבור השירות הזה גם בקרב משפחות, עובדים ואנשי חינוך. הדבר החשוב ביותר הוא לתאם את השירות מול חברה מקצועית ומנוסה, המכירה את תחום ההסעות היטב.

להזמנת שירותי חברת הסעות בירושלים שתדאג להביא אתכם אל היעד בשלום ובזמן,
חייגו 03-6197717 ונשמח לעמוד לשירותכם.

צרו קשר
דילוג לתוכן